Free shipping on orders over €50 in the Netherlands

Free shipping on orders over €50 in the Netherlands

This section doesn’t currently include any content. Add content to this section using the sidebar.

Image caption appears here

Add your deal, information or promotional text

Klachten en garantie

Klachten

Heeft u een klacht? Wij raden u aan uw klacht eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@levelupstore.eu

Maak bij aankomst een foto van uw pakket en stuur deze per e-mail, zodat de schade kan worden beoordeeld. 

Hoe eerder u de klacht meldt, hoe sneller deze kan worden opgelost. 

Leidt dit niet tot een oplossing waar u tevreden over bent, dan is het mogelijk uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Indien uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij uw klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen ons best om ze in topconditie bij u af te leveren. Het komt echter wel eens voor dat een bestelling kapot gaat tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. 

Wettelijk bent u verplicht dit binnen twee maanden na ontdekking van het gebrek aan ons te melden. Als het defect binnen de garantieperiode valt, zorgen wij gratis voor reparatie of vervanging.

Als u op tijd contact met ons opneemt, zorgen wij voor een gratis reparatie of vervanging.

Search